گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهرموم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی از رشد قیمت در بازار طلا جا ماند پلمب یک کارخانه ماکارونی در تهران (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به دغدغه اخیر طلافروشان بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند بیش از ۲ میلیون پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی نفت سنگین ایران گران‌تر شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۶۰۰ تن ریواس از این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد شرکت دخانیات ایران به دلیل فروش توتون فاسد ۱۶۰ میلیارد تومان جریمه شد چرا یارانه امروز واریز نشد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلوار توس مشهد و فایل‌های اجاره قیمت مناسب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ثبت‌نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سرمایه‌گذاری برای نصب پنل‌های خورشیدی در خراسان‌رضوی به‌صرفه است؟ قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای (۲۵ اردیبهشت) | دلار کاهشی شد احیای کم‌جانِ بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در فروشگاه‌های «شهرما» مشهد + آدرس (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی برداشت ۸۵ هزار تن پسته در خراسان رضوی نمایشگاه کار شرق کشور خردادماه در مشهد برگزار می‌شود معنای «فوق العاده خاص» در فیش حقوقی چیست؟ | کدام کارمندان مشمول این امتیاز می‌شوند؟ نرخ دلار به کمتر از ۶۰ هزار تومان نزول کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب مشهد ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است قیمت طلا امروز صعود کرد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرغ گران می‌شود؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خرید توافقی ۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی

  • کد خبر: ۱۷۸۶۰۴
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
خرید توافقی  ۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی  توسط شبکه تعاون روستایی
مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری ۵۰ هزارو ۳۶۹ تن انواع محصولات کشاورزی و دامپروری به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آرش آوان با اعلام این خبر، اظهار کرد: خرید توافقی از اهم برنامه‌های در دستور کار شرکت‌ها و اتحادیه‌های تحت پوشش و نظارت این مدیریت در خراسان رضوی است که این مهم در ۴ ماهه اول سال، به ۵۰ هزار و ۳۶۹ تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: خرید‌های توافقی از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا از یک سو جزو رسالت تشکل‌ها در خدمت رسانی بیشتر به اعضا بوده و نقش موثری در حمایت بیشتر از تولید و رونق بازار و اقتصاد کشاورزی و دامپروری دارد و از طرفی باعث فعالیت و رشد و توسعه تشکل‌ها و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، آوان ادامه داد: لازم به ذکر است که ماهیت خرید‌های توافقی متفاوت با ماهیت خرید‌های تضمینی و حمایتی که ویژه محصولات استراتژیک بوده و از طریق بخش خصوصی، با منابع مالی داخلی تشکل‌ها، بصورت توافق با کشاورز و دامدار و با هدف خدمت رسانی، انجام می‌گردد و محصولات خریداری شده بصورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان در ۴ ماهه سال جاری نیز تعداد ۲۳ قلم بوده که اهم آن‌ها محصولات کشاورزی شامل: آلبالو، هلو، گیلاس و محصولات و علوفه دامی شامل: شیر، مرغ، جو، یونجه، ذرت علوفه‌ای، کنجاله‌های سویا و کلزا، تفاله چغندرقند و... است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->